Hejsan!

Förra veckan blev det inte så mycket uppdatering. Jag jobbade på som vanligt med en reklamfilm för Telia och Boxer även lite 100-åringen.

I fredags tog jag det bara lugnt hemma hos Sebastian och på lördagen så åt jag middag och festade med mina vänninor.

Den här veckan har vi haft fullt upp på jobbet. Har jobbat med Coop reklamfilmer. Vi ska göra ca 8 olika reklamfilmer och ca 20 olika roller. Idag har vi typ 50 bokningar för Coop fram till kl 20.00 Så det blir en sen kväll ikväll. Idag ska jag även börja boka in möten för Virtuous vodka. Det är en ny vodka som kommer ut på systemet nu i maj. Det är en ekologiskt smaksatt vodka.

Nu måste jag börja, hoppas ni får en trevlig dag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback