Weekend

Tjena mors!

Jag har haft en väldigt trevlig helg.
I fredags så hade jag tjej middag med mina vänner.
Vissa drog vidare och vissa stannade kvar. Sedan åkte jag hem till Sebastian.

På lördag dag så gick jag och Sebastians syskon ut på en promenad från dem till Strandtorget där vi tog en gofika!

På lördagen följde jag med min vän Emla ut och partade lite hos en av hennes tjejkompisar. Sedan åkte jag hem till Sebastian igen. På söndagen åt jag och Sebastian en god middag på Olearys där jag åt en Club Sandwich men började på dåligt då och sen har jag legat hemmma med feber i två dagar och har inte kunnat röra mig.

Men nu är jag tillbaka på jobbet igen och jobbar igen just nu håller vi på att rollsätter BOXER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback